Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(11)
Forma i typ
E-booki
(11)
Autor
Hopkins Claude
(2)
Affek Artur
(1)
Barska Justyna
(1)
Gnocco Elizabeth
(1)
Golba Ewelina
(1)
Jaskulski Marcin
(1)
Karbowski Miłosz
(1)
Kołodziej Rafał
(1)
Kraśnicki Rafał
(1)
Nowińska Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
11 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Niniejsza publikacja jest zaprzeczeniem dotychczas spotykanego podejścia o istnieniu „magicznych technik gwarantujących sukces” w telemarketingu i w handlu przez telefon. Przekonuje ona do porzucenia schematów i wypracowania własnej techniki sprzedaży. Autor dostarcza Czytelnikowi wszystkich potrzebnych do tego narzędzi, w postaci m.in. informacji o tym:

  • Jak budować emocje, które sprzedają?
  • Jak odczytywać treści maskowane między słowami?
  • Jak przebić się przez negatywne nastawienie rozmówcy?
  • Jak dobrze „wyglądać” przez telefon?
  • Jak badać rozmówcę za pomocą pytań?
  • Jak walczyć z niemal każdym rodzajem obiekcji klienta?
  • Jak zamknąć sprzedaż?
Arturowi Affkowi udało się stworzyć unikatowy poradnik, który nie dość, że rozbawia do łez komicznymi przykładami i kwiecistymi metaforami, to w dodatku, bazując na konkretach, uczy, w jaki sposób wypracować indywidualne podejście do każdego klienta. Sprzedaż telefoniczna staje się zabawą, wyzwaniem i przygodą, co przekłada się na rosnące korzyści finansowe i możliwości awansu. To pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Poradnik jest poświęcony rozwojowi osobistemu w zakresie pracy zawodowej. Skłania do refleksji na temat własnych wartości, którymi każdy z nas powinien kierować się przy wyborze swojej pracy zawodowej. Przestrzega przed traktowaniem pracy tylko i wyłącznie jako narzędzia do pozyskiwania pieniędzy. Spośród innych poradników wyróżnia się licznymi przykładami i anegdotami wziętymi z życia, a więc bliskimi czytelnikowi, które dodatkowo opatrzono zabawnymi rysunkami. Wyróżnia go też przystępny, humorystyczny język sprawiający, iż czyta się go lekko, łatwo i przyjemnie, jednocześnie bez problemu przyswajając zawarte w nim treści. Posiada olbrzymi ładunek motywującej energii.

Przeczytanie tej książki pozwoli czytelnikowi uświadomić sobie fakt, iż on sam jest w pełni odpowiedzialny za wybór swojej pracy zawodowej. W prosty sposób przekonuje, że każdy ma wpływ na swoje drogi życiowe, a jakich dokona wyborów to już zależy tylko od niego samego.

Czytelnik pozna tu kilka prostych metod spojrzenia z dystansu na swoją pracę zawodową i siebie samego, co pozwoli mu na bardziej obiektywną ocenę własnych umiejętności, kompetencji i podejmowanych decyzji w pracy zawodowej. Zwiększy jego świadomość własnych potrzeb, motywów, co pozytywnie wpłynie na jakość pracy i satysfakcję z jej wykonywania. Rozbudzi otwartość na nowe cele a także chęć stałego podnoszenia własnych kwalifikacji. Przedstawione w publikacji ćwiczenia pozwolą czytelnikowi na wykorzystanie w praktyce nabytej wiedzy teoretycznej.

Poradnik skierowany jest do osób, które stanęły przed koniecznością podjęcia i wyboru swojej pierwszej pracy zawodowej, a także tych, które muszą lub chcą zmienić swoje dotychczasowe zajęcie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Każda kobieta, która ma wystarczająco dużo determinacji i wiary w siebie, może stać się ekspertem w dowolnej dziedzinie i, najprościej mówiąc, z tego żyć.

Zmiana życia jest prosta, gdy wejdziemy na właściwą drogę. Wtedy wystarczą nawet małe kroczki, by dotrzeć do wyznaczonego celu. Musisz tylko być na tej drodze. Możesz nią iść powoli, a możesz też biec. Każdy ma własne tempo, ale podążając nią, ostatecznie dotrzesz do celu.

Jakie to kroki, dowiesz się z nowej książki dla kobiet Gotowa na sukces.

Większość tego typu poradników napisana jest przez mężczyzn. A kobiety potrzebują nieco innego podejścia, dopasowanego do ich sposobu postrzegania świata.

Próbowałaś już wtłoczyć się w męski punkt widzenia? Tym razem pomoże Ci kobieta, która sama przeszła tę całą drogę i dokładnie opowie Ci swoją fascynującą historię.

Gotowa na sukces to nie jest książka motywacyjna. Znajdziesz w niej propozycje konkretnych działań, które musisz wykonać teraz, by szybko wejść na swoją drogę niezależności zawodowej, osobistej i finansowej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Im więcej spełniasz pragnień innych osób, tym mniej miejsca i czasu na Twoje… A gdy w ten sposób zapominasz o sobie, to zmierzasz prostą drogą do kryzysu emocjonalnego, zatracenia siebie i ostatecznie głębokiej depresji.

Rozwiązanie?

  • Musisz zacząć żyć dla siebie.
  • Jak najszybciej skończ z zadowalaniem innych kosztem siebie.
  • Porzuć wreszcie najbardziej niebezpieczny sposób sabotowania swojego szczęścia – ciągłe zastanawianie się, „co pomyślą sobie inni?”.
  • Przestań w ogóle zwracać uwagę na to, co mówią inni

Ale zaraz, czy to nie jest egoizm?

TAK. Z jednym zastrzeżeniem. To jest…

POZYTYWNY EGOIZM Gdy przestaniesz wreszcie zwracać zbytnią uwagę na to, co myślą i mówią inni, znajdziesz wreszcie to, co chcesz robić tylko dla siebie i poczujesz się z tym wspaniale.

Wtedy przestaniesz błądzić po omacku, zmieniać stale zainteresowania, pracę czy partnerów. To sprawi, ze zrozumiesz, czego chcesz TY – a nie inni. To sprawi, że skończy się Twój konflikt wewnętrzny, z którego wynikały Twoje błędne pragnienia.

Kim jest pozytywny egoista?

  • To człowiek niesamowicie zadowolony z życia, znający swoją wartość, drogę i cel.
  • Wie, co kocha, a czego nienawidzi, nie ma zamiaru zadawać sobie bólu, by na siłę

    zadowolić innych.

  • Wie, co chce robić w życiu i do tego dąży — ale nigdy po trupach.
  • Myśli o sobie, jednak bije od niego światło, które sprawia, że pomaga innym.
  • Ma jedynie pozytywne cechy typowego egoisty.
  • Nie narzeka ani nie lamentuje, tylko tworzy własną rzeczywistość.
  • Sam kieruje swoim życiem i bierze za nie pełną odpowiedzialność.
  • Ma wysokie poczucie własnej wartości i nie poddaje się pod wpływem krytyki.

Co różni go od zwykłego egoisty?

  • On nie myśli tylko o sobie - on jedynie idzie swoją drogą, dzięki czemu pomaga innym w tym, w czym naprawdę jest dobry.
  • Jego działania wynikają z prawdziwej, szczerej chęci, z pasji, i płyną prosto z serca.
  • Niczego nie udaje i nie zmyśla - jest autentyczny i naturalny.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni?

Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych, Hopkins na pewno nie zaznałby spokoju, dopóki nie poznałby sposobu, w jaki je osiągnąłeś.

Tego chciał od reklamy – rezultatów, nie nagród w konkursach. Chciał, aby agencje reklamowe umiały sprzedawać produkty przy pomocy reklamy, zamiast sprzedawać same siebie… reklamodawcom. To oznacza odpowiedzialność. Wymagać, aby reklama sprzedawała towar, który promuje. I żądać monitorowania jej rezultatów.

Dlatego tak rzadko dziś mówi się o tym geniuszu reklamy. Kto chciałby stawać każdego dnia twarzą w twarz z rzeczywistym adresatem reklamy – z klientem – i znosić jego niepodważalny i bezwzględny werdykt.

Hopkins uważał, że czas spędzony na różne podejrzane teorie reklamy to czas stracony. Ten sam czas poświęcony na sprzedaż w prawdziwym świecie byłby – jego zdaniem – wart wielokrotnie więcej. Jeśli i Ciebie interesują konkretne rezultaty, pomoże Ci je osiągnąć biblia reklamy i marketingu, którą właśnie trzymasz w ręce.

David Ogilvy powiedział o książce Scientific Advertising:

„Kto nie czytał tej książki przynajmniej siedmiokrotnie, nie powinien mieć nic wspólnego z reklamą”.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Od autora, Claude'a Hopkinsa:

Książka ta nie jest napisana jako historia mojej osoby, lecz jako historia biznesu. Głównym celem przedstawienia każdego z epizodów mojego życia jest przekazanie pomocnych sugestii osobom, które zechcą pójść w moje ślady.

Pewnej nocy w Los Angeles opowiedziałem tę historię Benowi Hamptonowi; pisarzowi, wydawcy, człowiekowi od reklamy. Słuchał godzinami, nie przerywając mi, ponieważ dostrzegł w mojej historii ogromną wartość dla ludzi początkujących w tym biznesie. I nie spoczął, dopóki nie wymógł na mnie obietnicy przygotowania tej historii do druku.

Miał rację. Każdy, kto poprzez życie spędzone na nadmiernym stosowaniu czegoś dowie się na ten temat więcej, niż wiedzą inni, winien jest zdać im z tego sprawę.

Jedyną zasługą, jaką sobie przypisuję, jest to, że prawdopodobnie pracowałem na tym polu dwa razy dłużej niż ktokolwiek inny. Przez wiele lat żyłem w wirze reklam. Oczywiście z moich doświadczeń nauczyłem się więcej niż ci, którzy mieli mniejsze szanse. Teraz chciałbym, żeby w miarę możliwości moje doświadczenia pomogły innym uniknąć tej samej trudnej wspinaczki. Zapisuję tu swoje odkrycia jedynie po to, aby pomóc innym wspiąć się wysoko na te szczyty, które sam osiągnąłem. Nie ma tu dla mnie żadnego zysku oprócz satysfakcji, że mogę komuś pomóc. Gdyby w czasach, kiedy zaczynałem, ktoś opublikował podobne sprawozdanie, błogosławiłbym go za to. Wtedy mając to, wraz z wysiłkami, które tu opisuję, mógłbym osiągnąć takie szczyty w reklamie, jakich nikt z nas teraz nie zna.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Codziennie bezpowrotnie tracisz czas. Robisz rzeczy, które okradają Cię z Twojego życia. I jeszcze myślisz, że tak właśnie powinno być.

Pracuj, walcz, biegaj, kupuj, graj, oglądaj, słuchaj… Przeczytaj, co mówi o tym autor Człowieeeku, wyluzuj!, Rafał Jaskulski:

„Spróbuj jedynie trochę wyluzować. Zatrzymaj się na chwilę, przeczytaj bez pośpiechu tę książkę i zastanów się, czy czegoś nie tracisz. A jeśli tak, to czego i w jak dużym stopniu. Masz tylko to jedno życie. Przeżyj je lepiej. Więcej się baw, więcej odpoczywaj i nie lekceważ zdrowia. Organizm upomni się o swoje, jeśli pracujesz bez wytchnienia po dwanaście godzin na dobę, a w weekendy odreagowujesz stres, zalewając się w przysłowiowego trupa”.

Dla kogo jest ta książka?

  • Dla osób, które są rozsądne. Na tyle rozsądne, by nie dać się ogłupić frazesami typu „znajdź 15 minut dla siebie”.
  • Dla ludzi, którym nie wystarczy „15 minut dla siebie” i chcą się otrząsnąć oraz przeżywać swoje życie dla siebie, a nie według takiego czy innego programu.
Czy ciągle czujesz presję, by dawać z siebie więcej. Komu? Czy faktycznie jest to dobre dla Ciebie? Czytając Człowieeeku, wyluzuj!, będziesz mógł odpowiedzieć sobie na te pytania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Większość z nas ma spore obawy co do tego, by w pracy otwarcie mówić o tym, co nam się nie podoba, zwłaszcza gdy słuchają tego przełożeni. A nawet jeśli to mówimy, to i tak najczęściej poddajemy się presji i ulegamy różnym żądaniom i namowom, mimo że wcale nie mamy na to ochoty albo krzyżuje nam to własne plany.

Pewnie ze współpracownikami dajesz sobie jakoś radę, ale jak odmówić szefowi?

To łatwe, gdy wiesz, jak to robić!

Gdy posiądziesz umiejętność mądrego zgadzania się na prośby współpracowników i żądania przełożonych, praca stanie się dla Ciebie przyjemnością. Nie trzeba wcale agresywnie walczyć o swoje, by ją zdobyć.

A kiedy w odpowiednim momencie wypowiesz pewne zdanie, największy wróg nie będzie miał się do czego przyczepić i nawet jeśli jest bardzo na Ciebie cięty – błyskawicznie odpuści i wreszcie będziesz mieć spokój.

Książka „Własne zdaNIE. Nie tylko w pracy” skupia się na różnych nieprzyjemnych sytuacjach w pracy. Autor daje także mnóstwo konkretnych wskazówek, łatwych do zastosowania w codziennym życiu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Czy przekonania, wyrobione przez Ciebie w wieku kilku lub kilkunastu lat, są wciąż aktualne?

Nadal boisz się ciemności? Przeraża Cię występ przed publicznością, bo obawiasz się… oceny niedostatecznej? Nie chcesz nawiązywać nowych znajomości, bo boisz się odrzucenia…?

To wszystko ma wpływ na Twoją pewność siebie. Ona nie przychodzi z zewnątrz.

To może potrwać minutę, godzinę, dzień lub tydzień. Robiąc proste ćwiczenia, zaczniesz odczuwać, że coraz bardziej i bardziej wypełnia Cię niepohamowana pewność siebie. Im więcej działań podejmiesz, tym szybciej staniesz się superbohaterem swojego życia.

Jak to działa?

Wbrew temu, co powszechnie się mówi na temat pewności siebie, nie jest ona czymś, co się nabywa. Tak, nie musisz niczego osiągać ani o nic walczyć. Twoim jedynym problemem jest… jak odzyskać pewność siebie?

O tym przeczytasz w zupełnie nowej książce „Uwolnij pewność siebie”. Czeka tu na Ciebie kilkanaście ćwiczeń i propozycji prostych działań, których wykonywanie prowadzi do trwałej zmiany osobowości i samopoczucia każdej osoby, która zdecyduje się je wypróbować.

Oczywiście oprócz samych ćwiczeń znajdziesz tu sporo nowych informacji, które pomogą Ci zrozumieć, na czym polega prawdziwy problem z brakiem pewności siebie i jak tę pewność siebie odzyskać.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Ta publikacja powie Ci, jak znaleźć siły, odwagę i energię do tego, aby pomimo trudności nie poddać się i kontynuować batalię z żywiołem, jakim jest głos w naszej głowie, mówiący: „Nie chce mi się” , „Nie nadaję się do tego” czy „Co powiedzą ludzie?”. Książka ta da Ci możliwość poznania i zastosowania skutecznego narzędzia, które sprawi, że słomiana motywacja stanie się nieprzyjemnym wspomnieniem. Poznasz system, który nakierowuje na osiągnięcie celu.

Co da Ci publikacja „Słomiana motywacja”?

  • zaczniesz wreszcie kończyć to, co zaczynasz - od zadań w pracy czy w domu, po większe cele i marzenia,

  • znajdziesz sposób na swoje lenistwo,
  • będziesz potrafił wytłumaczyć sobie i zmotywować się tak, aby pomimo zniechęcenia i niepowodzenia, dążyć realizacji danego zadania czy celu,
  • zwiększy się Twoje poczucie własnej wartości.
Po lekturze tej publikacji zbudujesz system do osiągania jednego celu naraz, z wysokim i stałym poziomem

motywacji i energii.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Czy szczęścia można się nauczyć?

Większość ludzi uważa, że szczęście przychodzi przypadkiem i do losowo wybranych osób. O tych, którym się powodzi, mówimy, że są „w czepku urodzone”. Tymi myślami i porównaniami unieszczęśliwiamy samych siebie, ponieważ skupiamy się na tym, czego NIE POSIADAMY. Prawda jest taka, że szczęście nie jest czymś, co jest nam dane. Jest to coś, na co można PRACOWAĆ.

Wszyscy chcemy być szczęśliwi, często do końca nie znając znaczenia tego słowa wytrychu, za którym może się kryć tak wiele. Przyznam, że z dystansem podchodzę do takich publikacji, gdyż ciągle sama poszukuję swojej definicji szczęścia i często, czytając takie poradniki, mam wrażenie, że ktoś mnie, delikatnie mówiąc, nabiera. Z tą książką jest inaczej. Zapewne wynika to z faktu, że autorka jest coachem.

Nie stara się czytelnikowi "wcisnąć" gotowych recept i nie przypisuje sobie monopolu na wiedzę, jak to upragnione szczęście osiągnąć. Wręcz odwrotnie. Próbuje udowodnić, że osiągnięcie szczęścia, czymkolwiek by ono nie było, to owoc systematycznej i ciężkiej pracy nad swoją osobowością. Stojąc z boku, cichym i wyważonym głosem podpowiada nam, na co zwrócić uwagę w swoim życiu oraz jak pokierować naszym myśleniem, codziennym „byciem”, by żyło się nam pełniej, lżej i w zgodzie z samym sobą. - Anna Zalewska, historyk sztuki, kurator wystaw

Od autorki:

Czasem nie znamy odpowiednich mechanizmów, nie mamy wyrobionych nawyków szczęścia, nie znamy wielu metod, które mogłyby nam pomóc w drodze do naszego celu. Z tego właśnie względu zdecydowałam się na tę publikację — by dostarczyć NAUKOWYCH METOD, ułatwiających nam naszą drogę ku szczęściu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej