Kopaczyńska Iwona
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(1)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1808)
Vandenberg Patricia
(1330)
Kotwica Wojciech
(782)
Kopaczyńska Iwona
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(665)
Wallace Edgar
(632)
Konopnicka Maria
(611)
Shakespeare William
(563)
Kochanowski Jan
(550)
Cartland Barbara
(509)
Buchner Friederike von
(473)
Dickens Charles
(464)
Hackett Pete
(439)
Sienkiewicz Henryk
(406)
Verne Jules
(395)
Maybach Viola
(380)
Słowacki Juliusz
(376)
Twain Mark
(374)
Poe Edgar Allan
(367)
Mickiewicz Adam
(366)
Kraszewski Józef Ignacy
(365)
Krzyżanowski Julian
(356)
May Karl
(351)
Sternberg Andre
(346)
Waidacher Toni
(325)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(305)
Conrad Joseph
(303)
Донцова Дарья
(300)
Montgomery Lucy Maud
(299)
May Karol
(295)
Leśmian Bolesław
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(285)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Orzeszkowa Eliza
(280)
Andersen Hans Christian
(278)
Ewers H.G
(278)
Dönges Günter
(276)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Калинина Дарья
(259)
Kühnemann Andreas
(244)
Austen Jane
(240)
Francis H.G
(240)
Chávez José Pérez
(238)
Goethe Johann Wolfgang von
(238)
Wells H. G
(236)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
King Stephen
(228)
Stevenson Robert Louis
(225)
Balzac Honoré de
(223)
Ellmer Arndt
(222)
Howard Robert E
(222)
Fabianowska Małgorzata
(220)
Zarawska Patrycja
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Biskup Marian
(211)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Żeromski Stefan
(203)
Bazán Emilia Pardo
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Alcott Louisa May
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Czechowicz Józef
(189)
Hoffmann Horst
(187)
Wilde Oscar
(184)
Kneifel Hans
(183)
Mark William
(180)
Brand Max
(178)
Disney Walt
(177)
Александрова Наталья
(176)
Baudelaire Charles
(170)
Verne Juliusz
(170)
Zimnicka Iwona
(168)
Кир Булычев
(167)
Woolf Virginia
(166)
Kayser-Darius Nina
(164)
Jachowicz Stanisław
(163)
Marciniakówna Anna
(163)
White Fred M
(163)
McMason Fred
(162)
Колычев Владимир
(162)
Haensel Hubert
(160)
LLC BroadStreet Publishing Group
(160)
Praca zbiorowa
(159)
Головачёв Василий
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Collins Wilkie
(156)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Od 1999 roku, zgodnie z założeniami reformy edukacji, edukację wczesnoszkolną określa się jako zintegrowaną. Hasło to – wielokrotnie wymieniane – w dokumentach reformy nie jest bliżej scharakteryzowane i sprecyzowane. Konsekwencje tego faktu są dwojakie. Z jednej strony jest to otwarte pole dla szerokich interpretacji organizujących edukację zintegrowaną, z drugiej strony brak precyzyjnych wskazań wywołuje w praktyce szkolnej liczne wątpliwości, nieporozumienia lub wręcz oczekiwania na gotowe rozwiązania, schematy, scenariusze. Przedstawiona książka sytuuje rozumienie integracji w filozofii progresywizmu i rekonstrukcjonizmu. W warstwie psychologicznej zaś odwołuje się do konstruktywizmu umożliwiającego uczniom budowanie wiedzy o sobie, o innych i o świecie, a także nawiązuje do koncepcji humanistycznej. Zgodnie ze współczesnym nurtem myślenia nakreślone zostały propozycje zrozumienia integracji. Książkę otwierają teksty o charakterze teoretycznym. W części praktycznej Czytelnik znajdzie nawiązanie do realizacji integracji, której punktem wyjścia czyni się: zadania zintegrowane, projekty, aktywność badawczą, integracje wielorakie, duchowość człowieka, kontinuum poznania. Przedstawione propozycje nawiązują do znanych już koncepcji, dostosowując ich realizację do obecnych potrzeb. Ukazane rozwiązania nastawione są na kształcenie uczniów – entuzjastów wiedzy o świecie i o sobie, zdolnych do krytycznego osądu, wrażliwych, aktywnych w różnych sferach ludzkiego działania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej