Podręczniki do nauczania początkowego
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna
(1)
Filia dla dzieci
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Jurek Anna
(2)
Daniec Sławomir
(1)
Karczmarska-Strzebońska Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Czytanie
(2)
Pisanie
(2)
Bajka i baśń polska
(1)
Dziecko
(1)
El'konin, Daniil Borisovič
(1)
Język polski
(1)
Luriâ, Aleksandr Romanovič
(1)
Piaget, Jean
(1)
Uczenie się
(1)
Vygotskij, Lev Semenovič
(1)
Gatunek
Powieść
(12552)
Wiersze
(4062)
Powieść obyczajowa
(2661)
Opowiadania i nowele
(2043)
Kryminał
(1376)
Podręczniki do nauczania początkowego
(-)
Thriller
(752)
Bajki i baśnie
(605)
Romans
(574)
Powieść historyczna
(536)
Praca zbiorowa
(518)
Opracowanie
(343)
Fraszki
(321)
Powieść przygodowa
(305)
Fantastyka
(281)
Poradnik
(274)
Publikacja bogato ilustrowana
(273)
Wydawnictwa popularne
(263)
Fantasy
(245)
Sensacja
(243)
Saga rodzinna
(241)
Pamiętniki i wspomnienia
(233)
Biografie
(232)
Powieść psychologiczna
(218)
Reportaż
(209)
Literatura polska
(208)
Biografia
(204)
Przypowieść
(200)
Pieśń
(181)
Wydawnictwa dla dzieci
(168)
Powieść fantastyczna
(166)
Poradniki
(161)
Literatura amerykańska
(153)
Powieść młodzieżowa polska
(146)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(145)
Powieść erotyczna
(142)
Komiks
(136)
Książki dla najmłodszych
(127)
Literatura dziecięca polska
(125)
Powieść biograficzna
(116)
Romans historyczny
(114)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(112)
Książki dla małych dzieci
(111)
Powieść dziecięca polska
(111)
Pamiętniki polskie
(108)
Broszura
(106)
Książka obrazkowa
(101)
Publikacje dla dzieci
(98)
Powieść norweska
(94)
Opowiadanie dziecięce
(92)
Tragedia
(88)
Antologia
(87)
Powieść francuska
(86)
Poezja polska
(85)
Powieść dziecięca angielska
(85)
Treny
(85)
Dokumenty dźwiękowe
(84)
Poezja dziecięca polska
(81)
Powieść młodzieżowa angielska
(81)
Publicystyka polska
(81)
Literatura angielska
(77)
Podręczniki akademickie
(76)
Powieść niemiecka
(76)
Podręczniki
(74)
Wywiady
(74)
Poemat
(73)
Przepisy kulinarne
(73)
Sonety
(69)
Publicystyka
(68)
Antologie
(66)
Literatura niemiecka
(64)
Esej
(63)
Opowiadanie polskie
(63)
Horror
(61)
Wywiad dziennikarski
(61)
Powieść szwedzka
(58)
Opowiadanie
(54)
Rozprawa
(53)
Bałtyckie, kraje
(52)
Książka zabawka
(52)
Relacja z podróży
(52)
Reportaż polski
(49)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(48)
Ballada
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Przewodniki turystyczne
(46)
Pamiętniki angielskie
(45)
Albumy
(44)
Powieść dziecięca amerykańska
(44)
Powieść polska
(44)
Science fiction
(44)
powieść dla dzieci i młodzieży
(44)
Opowiadania i nowele przygodowe
(43)
Powieść kanadyjska
(43)
Psalmy
(43)
Dramat polski
(42)
Opowiadania i nowele biograficzne
(42)
Powieść australijska
(42)
Ćwiczenia i zadania
(42)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(41)
Powieść hiszpańska
(40)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dlaczego z każdym rokiem coraz bardziej obniża się poziom umiejętności uczniów w zakresie czytania i pisania? Dlaczego obecnie dzieci popełniają trzykrotnie więcej błędów ortograficznych niż dawniej ich rówieśnicy nauczani według Elementarza Mariana Falskiego? Dlaczego uczniowie korzystający ze współczesnych podręczników piszą fonetycznie? Frapująca lektura dla wszystkich, których choć trochę interesują zmagania dzieci własnych i nauczanych w instytucji, a nawet odniesienia retrospekcyjne w przypadku osób walczących ze swoją słabością ortograficzną. Rezultaty przedstawionych analiz są szokujące i mają ogromną wagę praktyczną. Pokazują one, że autorzy podręczników nie traktują nauczania czytania i pisania jako procesu długofalowego, który wymaga opracowań systemowych. Autorka wykazała szereg błędów, braków i niekonsekwencji, które niewątpliwie mogą przyczynić się do narastania trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka przedstawia zagadnienie nauczania czytania i pisania w kontekście współczesnych teorii naukowych. Przybliża problem wzajemnych zależności między rozwojem dziecka a wyborem określonego podejścia metodycznego w nauczaniu piśmienności oraz zwraca uwagę na fakt, jakie konsekwencje dla rozwoju uczniów mogą wynikać z decyzji podjętych przez autorów podręczników i nauczycieli. opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Klasyka bajek i wierszy. Najłatwiejsza metoda nauki czytania. Polecany przez najlepszych nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej