Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
Biblioteka Główna
(2)
Filia dla dzieci
(1)
Czytelnia
(13)
Autor
Andrzejczyk Paweł
(1)
Brzosko Anna
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Elmore Bartow J
(1)
Fawcett Tom
(1)
Fischer Iwona
(1)
Krywan Tomasz
(1)
Kunikowski Michał
(1)
Liderman Krzysztof
(1)
Liżewski Sławomir
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mędrala Małgorzata
(1)
Nowak Paweł Fryderyk (1977- )
(1)
Ogrodniczuk Alicja
(1)
Ostapowicz Ewa
(1)
Pietrek Grzegorz
(1)
Provost Foster
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Stankowska Zofia
(1)
Szymonik Andrzej
(1)
Wałęga Grzegorz (1980- ). Autor
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Zmysłowski Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(2)
14-17 lat
(1)
Animatorzy rekreacji
(1)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Organizacja
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogerzy
(1)
Celebryci
(1)
Coca-Cola Company
(1)
Cola (napój)
(1)
Data mining
(1)
Dokumentacja
(1)
Ekonomia
(1)
Event marketing
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Impreza sportowa
(1)
Influencer marketing
(1)
Informacje niejawne
(1)
Instytucje kultury
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kapitalizm
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Magazyn
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing wartości
(1)
Moda
(1)
Model biznesowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Polacy za granicą
(1)
Praca osób z niepełnosprawnością
(1)
Prawo
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Psychologia pracy
(1)
Rachunkowość
(1)
Rynek pracy
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zachowania prozdrowotne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zgromadzenia i imprezy masowe
(1)
Zmysłowski, Marek
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Nigeria
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(2)
Raport z badań
(2)
Autobiografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(562)
Edukacja i pedagogika
(225)
Socjologia i społeczeństwo
(212)
Medycyna i zdrowie
(174)
Psychologia
(152)
Zarządzanie i marketing
(16)
Kultura i sztuka
(106)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(92)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(84)
Religia i duchowość
(81)
Podróże i turystyka
(80)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(71)
Biologia
(71)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(56)
Kultura fizyczna i sport
(50)
Literaturoznawstwo
(49)
Rozwój osobisty
(43)
Etnologia i antropologia kulturowa
(42)
Hobby i czas wolny
(42)
Kulinaria
(32)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(31)
Styl życia, moda i uroda
(28)
Geografia i nauki o Ziemi
(27)
Ochrona środowiska
(23)
Językoznawstwo
(22)
Nauka i badania
(22)
Inżynieria i technika
(20)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(18)
Informatyka i technologie informacyjne
(17)
Media i komunikacja społeczna
(16)
Architektura i budownictwo
(15)
Filozofia i etyka
(11)
Dom i ogród
(10)
Fizyka i astronomia
(10)
Transport i logistyka
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Matematyka
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(8)
Rolnictwo i leśnictwo
(6)
Archeologia
(5)
Medycyna
(4)
Socjologia
(3)
Chemia
(2)
Akwarela
(1)
Bajka
(1)
Film polski od 1944 r. biografie
(1)
Filozofia
(1)
Hobby,gry i zabawy
(1)
Katalog
(1)
Kryminał
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Malarstwo
(1)
Medycyna a zdrowie
(1)
Muzyka
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki Zawadzka Magdalena
(1)
Poezja
(1)
Polityka,politologia,administracja publiczna
(1)
Pomorze
(1)
Powieść
(1)
Powieść młodzieżowa angielska
(1)
Prawo
(1)
Przewodnik
(1)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(1)
Rozwój osobisty psychologia
(1)
Rysunek
(1)
Spektroskopia fluoroscencyjna
(1)
Sport
(1)
Styl życia
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
Systematyka
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wojny napoleońskie
(1)
Wspomnienia
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka / Instytut Logistyki i Magazynowania)
Książka została pomyślana jako podręcznik uzupełniający dla osób kształcących się w zawodzie technik logistyk według nowej podstawy programowej. Zawiera syntetyczną prezentację efektów kształcenia wspólnych dla wszystkich zawodów, czyli przede wszystkim zagadnienia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy - (BHP) oraz podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej - (PDG). Intencją autorów było także przedstawienie efektów kształcenia wspólnych dla zawodów w ramach obszaru administracyjno-usługowego, stanowiących podbudowę do kształcenia w zawodzie technik logistyk. Struktura książki podporządkowana została logice funkcjonowania przedsiębiorstw, z uwzględnieniem roli logistyki jako funkcji wspierającej działalność operacyjną i strategiczną w przedsiębiorstwie. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Polsce żyje niemal 4,7 mln osób z niepełnosprawnością, ale tylko nieliczni są aktywni zawodowo. Osoby te podejmują wysiłki, szukają pracy, jednak, gdy zostają zatrudnione, miewają trudności w jej utrzymaniu. W niniejszej książce postawiono następujące pytania: od czego zależy zatrudnienie osób z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach? Co zrobić, by osoby z niepełnosprawnością pozostały w zatrudnieniu przez dłuższy czas? Rozważania prowadzone są dwuetapowo. W pierwszym etapie, teoretycznym, została przeanalizowana literatura z zakresu zarządzania, różnorodności i kultury organizacyjnej. Okazuje się, iż istotny wpływ na adaptację pracowników z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach ma kultura organizacyjna. W drugim etapie, empirycznym, zostały przedstawione wyniki badania przeprowadzonego w przedsiębiorstwach zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Pracownicy z niepełnosprawnością i ich bezpośredni przełożeni w odmienny sposób postrzegają kulturę organizacyjną włączającą niepełnosprawność. Przeanalizowano oba podejścia, zebrano podobieństwa i różnice, a na zakończenie zebrano wnioski, które mogą być pomocne pracodawcom w budowaniu włączającej kultury organizacyjnej i efektywnym zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością. Opis wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia kultowego napoju. Książka zajmująco opowiada o tym, jak firma za pomocą outsourcingu, wsparcia rządu, narzędzi rynkowych oraz lobbingu zbudowała globalne imperium. Coca-Cola wyrosła na giganta w czasach, gdy zasoby były ogólnie dostępne, lecz ich obecne braki znacznie utrudniają jej działanie, a produkty firmy dodatkowo wyczerpują bogactwa naturalne naszej planety i pogarszają stan zdrowia jej mieszkańców. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Vademecum prezentujące wszystkie kwestie związane z funkcjonowaniem i zarządzaniem instytucją kultury, ze szczególnym uwzględnieniem spraw kadrowych, organizacyjnych i odpowiedzialności. Książka składa się z pięciu części w tym ostatnia to wzory dokumentów. Kompendium wiedzy dla dyrektorów instytucji kultury. Vademecum opracowuje wszystkie kwestie związane z funkcjonowaniem i zarządzaniem instytucją kultury oraz omawia liczne zmiany prawne, w tym regulacje związane z COVID-19 i tzw. tarczami... Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacyjne : nowe wyzwania / Krzysztof Liderman. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 421 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bezpieczeństwo informacyjne. Nowe wyzwania, to uaktualniona wersja publikacji z 2012 roku. Książka skierowana jest do wszystkich specjalistów zajmujących się, z racji wykonywanego zawodu, bezpieczeństwem informacyjnym, a także studentów takich specjalności jak: bezpieczeństwo komputerów, bezpieczeństwo sieci i systemów, czy inżynieria bezpieczeństwa oraz studiujących na kierunkach takich jak: bezpieczeństwo narodowe czy bezpieczeństwo wewnętrzne. Publikację można czytać, w zależności od potrzeb, wybranymi rozdziałami - każdy z nich stanowi zamkniętą całość, zakończoną spisem cytowanej lub pomocnej literatury. Czytelnik, po zakończonej lekturze, otrzyma spójną wiedzę na temat bezpieczeństwa informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia pracy : podstawowe pojęcia i zagadnienia / Anna Lubrańska. - Wydanie 2. rozszerzone. - Warszawa : Wydawnictwo Difin, 2017. - 224 strony ; 21 cm.
Kluczowe myśli książki skupione zostały wokół następującej problematyki: - znaczenie pracy w życiu człowieka, - sytuacje trudne i zjawiska dysfunkcjonalne w środowisku pracy (m.in. stres, bezrobocie, wypalenie zawodowe, mobbing, pracoholizm), - człowiek jako podmiot sytuacji pracy (ze zwróceniem uwagi na zasadnicze zmienne psychologiczne warunkujące skuteczność działania jednostki w sytuacji pracy), - praca zespołowa i funkcjonowanie jednostki w relacjach interpersonalnych, - motywacja do pracy. Książka łączy motywy teoretyczne z praktycznymi. Ostatni rozdział zawiera dwadzieścia propozycji różnorodnych metod aktywizujących, które mogą znaleźć zastosowanie w przebiegu procesu dydaktycznego. Tematyka ćwiczeń nawiązuje bezpośrednio do zagadnień zaprezentowanych we wcześniejszych fragmentach książki.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, wykresy kolorowe ; 25 cm.
Na stronie redakcyjnej: Wydanie w nowej szacie graficznej.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, Internet PR oraz budowanie marki osobistej on-line. Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu. Powyższy opis pochodzi od wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest: • przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych, • wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem, • przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi zbiór zasad, którymi powinien kierować się organizator, pragnący w sposób wysoce skuteczny i atrakcyjny kreować aktywny, zdrowy styl życia, organizując imprezy sportowo-rekreacyjne, akcje profilaktyczno-zdrowotne. Podręcznik składa się z części teoretycznej, wprowadzającej do problematyki upowszechniania zdrowego stylu życia poprzez imprezy, akcje, eventy, a także praktycznej, opisującej w sposób szczegółowy praktyczne zasady organizacji i prowadzenia imprez z dziedziny rekreacji ruchowej oraz eventów, wydarzeń z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia, z przeglądem najczęściej popełnianych błędów. opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Influencer / [tekst i fotoedycja: Angelika Ogrocka]. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2020. - 47 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
(Edukacja / "Dragon")
Na okładce: Niniejsza publikacja przybliża historię influencera jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia najważniejsze postaci, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesjach powstałych na zajęciach, o których parę lat temu nikt jeszcze nie myślał, że mogą służyć do zarabiania. Niniejsza publikacja przybliża historię influencera jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia najważniejsze postaci, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
System zarządzania kryzysowego : diagnoza i kierunki doskonalenia / Grzegorz Pietrek. - Warszawa : Wydawnictwo Difin, 2018. - 376 stron : ilustracje, wykresy, tabele ; 23 cm.
(BEZPIECZEŃSTWO / "Difin")
Książka w sposób kompleksowy omawia zagadnienia związane z funkcjonowaniem systemu zarządzania kryzysowego w Polsce. Jest ona efektem wieloletnich, wszechstronnych badań. Poparta jest wiedzą teoretyczną oraz wynikami badań empirycznych przeprowadzonymi przez autora. Stanowi jeden z elementów, które opisują i wyjaśniają zasady funkcjonowania, diagnozują mankamenty oraz wskazują koncepcje poprawy funkcjonowania systemu. Dotyka ona bardzo wrażliwego zagadnienia zagrożeń dla ludzi, mienia i środowiska. Wskazując na niedostatki funkcjonowania systemu, opierając się na badaniach metodami naukowymi, wskazuje na możliwe modyfikacje systemu, ukierunkowane na jego skuteczność. opis z internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza danych w biznesie / Foster Provost, Tom Fawcett ; [tłumaczenie Leszek Sielicki]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 356, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(ONEPRESS / "Helion")
Tytuł oryginału: Data science for business. Na okładce podtytuł: sztuka podejmowania skutecznych decyzji.
To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych! Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja omawia zagadnienia z obszaru gospodarki magazynowej. Głównym przesłaniem książki jest zrozumienie mechanizmów funkcjonowania współczesnej gospodarki w skali mikro i makro. opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1000 pytań : ekonomia, finanse, zarządzanie / Grzegorz Wałęga. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 256 stron : ilustracje ; 23 cm.
Co łączy zakup kawy w automacie, darmową opiekę medyczną dla pracowników i budowę wielkiego lotniska w szczerym polu? Na ekonomii musi znać się każdy, bo każdy przecież podejmuje decyzje ekonomiczne. Odpowiedz na 1000 pytań i sprawdź, co wiesz na temat tego, jak funkcjonuje współczesna gospodarka. Poziom trudności pytań zawartych w książce jest zróżnicowany i choć przeważają te odnoszące się do wiedzy na poziomie akademickim, to opracowanie może być popularno-naukowym źródłem wiedzy dla czytelników niebędących zawodowymi ekonomistami. Istotną cechą zawartych w książce pytań jest nie tylko osadzenie ich w teoriach ekonomicznych, ale także znaczny odsetek pytań dotyczących rzeczywistości gospodarczej. Książka adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich (różnych kierunków ekonomicznych), nauczycieli przedmiotu podstawy przedsiębiorczości w szkołach średnich (zarówno ogólnokształcących, jak i zawodowych o profilu ekonomicznym), a także osób przygotowujących się do olimpiad i konkursów z dziedziny ekonomii. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak polski Wilk z Wall Street został afrykańskim terrorystą. Milioner, celebryta, partner wicemiss świata, self-made-businessman Marek Zmysłowski zbudował „Amazon Afryki” i stał się jedną z najbardziej znanych postaci afrykańskiej branży IT. Pewnego dnia okazało się jednak, że jest też poszukiwanym przez Interpol międzynarodowym zbiegiem. Jak do tego doszło? Zanim Zmysłowski wylądował w Nigerii zrobił błyskawiczną karierę i łatwą kasę w jednej z pierwszych w Polsce firm pośrednictwa finansowego, zbankrutował, stał za barem w ekskluzywnym nocnym klubie, a budując pierwszą ogólnopolską sieć usług pogrzebowych, zadarł z mafią stojącą za Aferą Łowców Skór. Do Afryki wysłał go największy internetowy fundusz inwestycyjny na świecie, właściciel Zalando i Groupona. Polak nie tylko budował, doradzał, inwestował w wiele kluczowych dla rozwoju kontynentu przedsięwzięć, ale też narobił sobie wpływowych wrogów, którzy wraz ze skorumpowaną lokalną policją i rządem postanowili pozbyć się niewygodnego przedsiębiorcy. W swojej autobiografii Zmysłowski z dystansem i humorem pokazuje, jak wygląda robienie biznesów, czasem niebezpiecznych, „od kuchni” oraz z reporterskim biglem kreśli barwny obraz ukochanego kontynentu, jakim stała się dla niego Afryka. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929-051A/Z (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej