Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(68)
Forma i typ
Książki
(64)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki
(1)
Dostępność
dostępne
(72)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna
(22)
Czytelnia
(51)
Autor
Okuniewski Juliusz
(4)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(4)
Attwood Tony
(3)
Jaroszewski Karol
(3)
Bidzan Mariola
(2)
Greenberg Leslie S
(2)
Jurek Anna
(2)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(2)
Skowrońska Emilia
(2)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(2)
Aquilla Paula (1963-? )
(1)
Arnwine Bonnie
(1)
Ayres Anna Jean (1920-1988)
(1)
Baczała Ditta
(1)
Badorrek-Hinkelmann Anna
(1)
Baker Jed?
(1)
Baker Jed‏
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Baniel Anat
(1)
Beling Artur
(1)
Biel Lindsey
(1)
Bieleninik Łucja
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Bochenek Emilia
(1)
Bogdanowicz Marta
(1)
Bowers Keri
(1)
Bullock Claire
(1)
Bzdyk-Gibińska Agnieszka
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Charner Kathy
(1)
Chromik-Kovačs Joanna
(1)
Cieślik Elżbieta (tłumacz)
(1)
Clark Charlie
(1)
Delahooke Mona
(1)
Delaney Tara
(1)
Duffy D’Neil
(1)
Duffy Michael (edukacja)
(1)
Eide Brock (1962- )
(1)
Eide Fernette (1961- )
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Franke Ulrike
(1)
Gibiński Maciej
(1)
Giers Magdalena
(1)
Grandin Temple (1947- ). Przedm
(1)
Green Shannon
(1)
Górka-Pik Natalia
(1)
Hudson Diana
(1)
Jaśkowiak Mateusz
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Kalka Dorota
(1)
Kaufmann Liane
(1)
Kazek Beata
(1)
Kiesling Ulla
(1)
Kranowitz Carol Stock
(1)
Krzykowski Grzegorz
(1)
Kuleczka-Raszewska Maria
(1)
Kuliś Joanna
(1)
Kuś Joanna (pedagogika)
(1)
Kwasiborska-Dudek Joanna
(1)
Landerl Karin
(1)
Lara Joanne
(1)
Luchowski Maciej
(1)
Lussier Francine
(1)
Maas Violet F
(1)
Majewska Jolanta
(1)
Majewski Andrzej
(1)
Markowska Dorota
(1)
McIlwee Myers Jennifer
(1)
Michalik Mirosław (1973- )
(1)
Mikler-Chwastek Anna
(1)
Murphy Maureen
(1)
Nicholson Alf
(1)
Niesłuchowski Wiesław
(1)
Nosko-Goszczycka Magdalena
(1)
O'Malley Grainne
(1)
Okrasińska Agnieszka
(1)
Orlikowska Aleksandra
(1)
Panfil Katarzyna (1986- )
(1)
Pastwa-Wojciechowska Beata
(1)
Peske Nancy
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Platt Geoff (1955- )
(1)
Reid Gavin (1950- )
(1)
Resch Franz
(1)
Różańska-Gał Anna
(1)
Schulte-Markwort Michael
(1)
Shaywitz Sally E
(1)
Sher Barbara
(1)
Sher Barbara (1943- )
(1)
Shore Stephen M. (1961- )
(1)
Sorensen Patricia
(1)
Speck Otto
(1)
Stegemann Thomas (1972- )
(1)
Sutton Shirley (1953-? )
(1)
Szabuniewicz Stanisław
(1)
Szatkowska Dorota
(1)
Szulman-Wardal Aleksandra
(1)
Szurowska Beata
(1)
Tarkowski Zbigniew
(1)
Teitelbaum Osnat
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(59)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(66)
Odbiorca
Rodzice
(10)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(4)
Nauczyciele
(4)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Pedagodzy
(2)
Lekarze
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci
(1)
Wychowawcy
(1)
Temat
Dziecko
(19)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(12)
Autyzm
(11)
Dziecko autystyczne
(8)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(5)
Logopedia
(5)
Uczenie się
(5)
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Zespół Aspergera
(4)
Czytanie
(3)
Mowa
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Uczucia
(3)
Zaburzenia mowy
(3)
Zespół ADHD
(3)
Choreoterapia
(2)
Dyskalkulia
(2)
Dyspraksja
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Gimnastyka lecznicza
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Integracja sensoryczna
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Mózg
(2)
Młodzież
(2)
Niemowlę
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pisanie
(2)
Poradniki
(2)
Psychoterapia
(2)
Ruchy
(2)
Socjalizacja
(2)
Terapia logopedyczna
(2)
Terapia zabawą
(2)
Terapie
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zachowanie
(2)
Zmysły
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Agresywność
(1)
Anoreksja
(1)
Arteterapia
(1)
Aspergera zespół
(1)
Autodestruktywność
(1)
Ayres, A. Jean
(1)
Behawioryzm
(1)
Bulimia
(1)
Choroby dziecięce
(1)
Chorzy
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dokumentacja medyczna
(1)
Dotyk
(1)
Dysgrafia
(1)
Dysleksja
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Edukacja włączająca
(1)
El'konin, Daniil Borisovič
(1)
Emocje
(1)
Gniew
(1)
Gry i zabawy
(1)
Integracja percepcyjno
(1)
Integracja sensoryczno-motoryczna
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Jąkanie
(1)
Język polski
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Korekcja
(1)
Kręgosłup
(1)
Luriâ, Aleksandr Romanovič
(1)
Lęk
(1)
Matematyka
(1)
Metoda Feldenkraisa
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mowa niewyraźna
(1)
Muzykoterapia
(1)
Myślenie
(1)
Młodociani rodzice
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Narząd ruchu
(1)
Nauczanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Poradnik
(15)
Poradniki
(4)
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki do nauczania początkowego
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Encyklopedie
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(16)
Psychologia
(12)
Medycyna i zdrowie
(6)
Medycyna
(2)
Językoznawstwo
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka podzielona jest na cztery części. W pierwszej z nich autorzy dzielą się swym spojrzeniem na medyczne i psychospołeczne aspekty niepełnosprawności ruchowej. Unikatowy charakter publikacji znajduje swoje odzwierciedlenie w części drugiej, gdzie bezpośrednie doświadczenia związane z sytuacją choroby przedstawiają sami chorzy, jak również osoby uczestniczące w przewlekłym procesie rehabilitacji. W trzeciej części wskazano na wielowymiarowe podejście do procesu rehabilitacji chorych z niepełnosprawnością ruchową – zarówno dzieci, jak i dorosłych. W czwartej część przedstawiano aspekty prawne, które powinny zainteresować wszystkie osoby biorące udział w procesie diagnozowania, terapii czy rehabilitacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia ponad 300 zabaw przygotowanych specjalnie z myślą o niemowlętach i dzieciach w wieku poniemowlęcym. Zajęcia te, wyłonione w konkursie krajowym (USA) oraz uznane za najlepsze z najlepszych, pobudzają dziecięcą wyobraźnię i stwarzają wspaniałe możliwości do nauki, kształtując umiejętności z wielu obszarów rozwojowych, m.in. językowe, sensoryczne, poznawcze, społeczno-emocjonalne, motoryczne. Przejrzysta struktura zabaw ułatwia ich zastosowanie, a także pozwala na dopasowanie treści do potrzeb dziecka. To cenna pomoc dydaktyczna dla nauczycieli przedszkola i zarazem inspirująca lektura dla rodziców, która zapewni maluchom mnóstwo radości. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BIBLIOTEKA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ / "Harmonia")
Zabawa to jeden z najwspanialszych sposobów, żeby się czegoś nauczyć - również dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej. Ruch ciała oraz interakcja z otoczeniem poprawiają umiejętności motoryczne, językowe i społeczne. Jednak rodzice, nauczyciele i inni bliscy dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często stają przed wyzwaniem : jak sprawić, żeby malec naprawdę zaangażował się w zabawę? Autorka podpowiada, jakie rodzaje aktywności sprzyjają rozwojowi dzieci i jak można się uczyć, świetnie przy tym bawiąc. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia ta jest pozycją zasługującą na baczną uwagę praktyków i teoretyków logopedii oraz osób związanych zależnościami formalno-administracyjnymi z logopedami: dyrektorów placówek służby zdrowia i oświaty, pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, właścicieli ośrodków służby zdrowia, przedstawicieli organów kontroli nad wymienionymi placówkami. Może być też pomocna w praktyce akademickiej służącej kształceniu logopedów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Emotion-focused therapy
Według terapii skoncentrowanej na emocjach (Emotion-Focused Therapy – EFT) zmiana emocjonalna to czynnik niezbędny do uzyskania stałej i trwałej zmiany w rozwoju i dobrostanie klienta. EFT wykorzystuje wiedzę na temat efektów ekspresji emo­cjonalnej oraz uznaje adaptacyjny potencjał emocji za decydujący dla wprowa­dzenia trwałej i znaczącej zmiany w funkcjonowaniu psychologicznym. Leslie S. Greenberg, współtwórca EFT, pokazuje w niniejszej książce rozwój modelu oraz ilustruje, w jaki sposób ekspresja emocji i rozwój emocji pozytywnych pro­wadzi do zdrowienia. Autor omawia wiele strategii, które pomagają klientowi akceptować, wyrażać, regulować, rozumieć i przekształcać emocje w ramach tego empirycznie zakorzenionego podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Zmysły w komunikacji. Wszystkie zmysły prowadzą do mózgu" to publikacja o cyklicznym charakterze, reprezentująca interdyscyplinarne podejście do opisywanej tematyki: funkcjonowania zmysłów w przestrzeni komunikacji międzyludzkiej. Książka składa się z dziewięciu artykułów. Autorzy skoncentrowali się na zagadnieniach dotyczących nabywania, rozwoju i funkcjonowania mowy, a także odnieśli się do współwystępujących zaburzeń. Szczególną uwagę poświęcono funkcjonowaniu mózgu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja ma na celu przybliżenie zagadnień dotyczących współczesnego rozumienia pojęcia psychopatii oraz ukazania specyfiki seksualności osób psychopatycznych zarówno z perspektywy psychologii rozwojowej, klinicznej, psychiatrii, jak i w ujęciu kryminologicznym i resocjalizacyjnym oraz w kontekście współczesnego dyskursu społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ciągu ostatniego stulecia u niektórych dzieci obserwuje się utratę umiejętności ruchowych. Dzieci te mogą wpadać na meble, mieć trudności z pisaniem i rysowaniem, a także szybko zyskiwać łatkę niezdarnych czy nawet niegrzecznych. Prosty program ćwiczeń, opracowany przez Goeffa Platta, pomaga dzieciom z dyspraksją przezwyciężyć trudności związane z planowaniem ruchu i w pełni cieszyć się aktywnością fizyczną. Ćwiczenia nie wymagają specjalistycznego sprzętu (można je wykonywać zarówno w sali gimnastycznej, jak i w ogrodzie, w parku lub na polu), stanowią dla dziecka świetną zabawę, a jednocześnie są na tyle łatwe, że może poprowadzić je każdy rodzic lub nauczyciel. Książka zawiera też praktyczne wskazówki organizacyjne oraz wprowadzenie teoretyczne, wyjaśniające, czym jest dyspraksja. [opis z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera zbiór wypróbowanych i efektywnych metod pracy z dziećmi z diagnozą dysleksji. Zawarte w książce ćwiczenia i pomysły mogą być łatwo modyfikowane i dostosowywane do różnych rodzajów zajęć. Są odpowiednie dla dzieci i młodzieży w przedziale wiekowym od 5. do 19. roku życia. Nie wymagają też żadnego specjalnego wyposażenia. Wzbogacono je opisami wyjaśniającymi naturę dysleksji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BIBLIOTEKA SI / "Harmonia Universitas")
Niniejsza książka jest przeznaczona dla terapeutów, nauczycieli przedszkoli i rodzin dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej (SPD). Autorka kładzie nacisk również na integrację społeczną i uwzględnia specjalne potrzeby dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Gry i zabawy podzielono na rozwijające dużą i małą motorykę. Pewne novum stanowi rozdział poświęcony aktywnościom ruchowym w wodzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej publikacji kompleksowo wyjaśniono specyfikę rozmaitych metod arteterapeutycznych (muzykoterapia, terapia tańcem, terapia przez sztuki plastyczne), zamieszczono przegląd ogólnych oraz bardziej szczegółowych zaleceń terapeutycznych, a także przedstawiono terapie przez twórczość na tle najnowszych osiągnięć nauki z zakresu historii ewolucji i neurobiologii. Cennym elementem książki jest wnikliwe omówienie poszczególnych kierunków arteterapeutycznych oraz opartych na nich działań praktycznych. Opis wydawcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy poświęcili prawie dwadzieścia lat pracy, aby poprzez analizę rozwoju motorycznego dziecka na wczesnych etapach życia stworzyć metody wykrywania sygnałów ewentualnego autyzmu i zespołu Aspergera. Obserwując u prawidłowo rozwijających się dzieci takie zachowania, jak: przewracanie się z pleców na brzuch, siadanie, raczkowanie i chodzenie, a następnie porównując je z zachowaniem dzieci, u których potem zdiagnozowano autyzm, badacze dokładnie wskazali wzorce ruchowe będące symptomami autyzmu i zespołu Aspergera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematyka opracowania dotyczy kształtowania samogłosek przy miękkim ataku głosu, kreowania rezonatora (rozluźnianie szczękościsku), generowania samogłoski nosowej, wokalicznej, problematyki akcentu wyrazowego, głównie proparoksytonicznego. Ćwiczenia zostały wzbogacone licznymi fragmentami i wyimkami głównie z literatury: wierszy i prozy, a także publicystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne rozumienie pojęcia gotowości szkolnej cechuje nie tylko swoiste nakładanie się dwóch klasycznych ujęć akcentujących podmiotowe znaczenie procesów dojrzewania bądź uczenia się. Wyróżnikiem tego pojęcia jest także szeroki zakres znaczeniowy związany z charakterystyką właściwości tych elementów systemu edukacyjnego, od których zależy zarówno sytuacja dzieci na progu szkoły, jak i ich przyszła kariera w roli uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Niniejszy przewodnik przeznaczony jest dla osób, które pracują z dziećmi z zespołem Aspergera zmagającymi się z silnym lękiem, i stanowi uzupełnienie książki Poznajemy uczucia. Poznawczo-behawioralna terapia lęku dla osób z zespołem Aspergera. Autorki w przystępnej, uporządkowanej formie zebrały cenne doświadczenia zdobyte podczas prowadzenia zajęć w różnych placówkach i omówiły praktyczne kwestie, które powinny uwzględnić organizatorzy sesji. W tomie znalazły się też wskazówki dotyczące wyboru i szkolenia trenerów, określenia poziomu grupy oraz współpracy z rodzicami. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bogaty zbiór praktycznych wskazówek, pomagających wspierać dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Autorka wyjaśnia naturę tych problemów, ich wpływ na uczenie się i przedstawia proste strategie radzenia sobie z nimi. Książka Diany Hudson powinna być lekturą obowiązkową dla wszystkich nauczycieli i może być równie przydatna dla rodziców. Alison Thompson, założycielka ADHD Kids
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BIBLIOTEKA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ / "Harmonia")
Zachowanie dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego nierzadko dziwi, a nawet niepokoi ich bliskich. W tej przystępnie napisanej książce terapeutka Angie Voss podpowiada, jak poradzić sobie z konkretnymi objawami – sygnałami sensorycznymi wysyłanymi przez dziecko. Omówienie każdego sygnału składa się z dwóch części: krótkiego wyjaśnienia przyczyn nietypowego zachowania oraz szczegółowych wskazówek dla rodziców. Dzięki poradom czytelnicy mogą się szybko dowiedzieć, jak dostosować informacje sensoryczne docierające do dziecka – i kiedy należy to zrobić. Na końcu książki omówiono podstawowe zagadnienia dotyczące integracji sensorycznej. opis z okładki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematem niniejszej książki jest jąkanie – widziane inaczej, w ujęciu systemowym. Jest to spojrzenie oparte na wynikach badań, w tym własnych, oraz wieloletnim doświadczeniu w prowadzeniu terapii skoncentrowanej na problemie osoby jąkającej się. Skupiono się na przyczynach jąkania oraz ukazano je w kontekście innych zaburzeń. Omówiono wyniki eksperymentów zmierzających do zmiany postaw wobec osób jąkających się i ich terapii. W książce podano różne metody rozwiązywania problemów dzieci i młodzieży jąkającej się oraz ich otoczenia szkolnego i rodzinnego. Przedstawiono warunki i determinanty prowadzenia efektywnej terapii, opartej na połączeniu treningu płynnego mówienia, psychoterapii i socjoterapii. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej