Rozwój psychofizyczny dziecka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(33)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(18)
Publikacje fachowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(8)
Druki ulotne
(5)
Poezja
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna
(16)
Filia dla dzieci
(4)
Czytelnia
(15)
Autor
Hinz Magdalena
(9)
Hopkins Amanda (1962- )
(8)
Święcicka Ewa
(3)
Andruszko Robert
(2)
Brzuzy Grzegorz
(2)
Harrison Imogen
(2)
Mach Cecylia
(2)
Naprawa Renata
(2)
Staszkiewicz Ewa
(2)
Szczepańska Krystyna
(2)
Szmalec Jacek
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Wasilewicz Grażyna
(2)
Ames Louise Bates (1908- )
(1)
Ashman-Wymbs Amanda
(1)
Baker Sidney M
(1)
Barańska Małgorzata
(1)
Barańska Małgorzata (pedagog)
(1)
Binkuńska Ewa
(1)
Bowers Keri
(1)
Ilg Frances L. (1902-1981)
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Knightsmith Pooky
(1)
Kozdroń Agnieszka
(1)
Kuś Joanna (pedagogika)
(1)
Kwaśniewska Aleksandra
(1)
Lara Joanne
(1)
Pelc Maria (ilustrator)
(1)
Przylipiak Mirosław (1955- )
(1)
Rubik Anja (1983- )
(1)
Różańska-Gał Anna
(1)
Sher Barbara (1943- )
(1)
Shore Stephen M. (1961- )
(1)
Voss Angie
(1)
Wieczór Elżbieta
(1)
Winczewska Aneta
(1)
Wyszyński Dariusz (pedagog)
(1)
Wójtowicz-Szefler Małgorzata
(1)
Świątek-Brzezińska Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Rodzice
(13)
Nauczyciele
(10)
Terapeuci zajęciowi
(7)
Dzieci
(6)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Szkoły specjalne
(5)
0-5 lat
(4)
6-8 lat
(4)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Logopedzi
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Psycholodzy
(3)
9-13 lat
(2)
Pedagodzy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
17-19 lat
(1)
Młodzież
(1)
Ortopedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Terapeuci
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Kobieta
(1402)
Literatura dziecięca polska
(1006)
Polska
(896)
Rodzina
(821)
Tajemnica
(743)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(-)
Miłość
(726)
Poezja polska
(726)
Relacje międzyludzkie
(666)
Przyjaźń
(637)
Literatura polska
(621)
Zabójstwo
(407)
Śledztwo i dochodzenie
(405)
Dziecko
(327)
II wojna światowa (1939-1945)
(316)
Pamiętniki polskie
(304)
Opowiadanie dziecięce polskie
(284)
Sekrety rodzinne
(280)
Zwierzęta
(279)
Trudne sytuacje życiowe
(274)
Małżeństwo
(272)
Język polski
(269)
Literatura dziecięca angielska
(268)
Policjanci
(259)
Uczucia
(251)
Wojna 1939-1945 r.
(246)
Literatura dziecięca amerykańska
(244)
Rodzeństwo
(239)
Nastolatki
(231)
Magia
(225)
Dzieci
(215)
Pomorze
(213)
Literatura młodzieżowa polska
(211)
Osoby zaginione
(211)
Relacja romantyczna
(210)
Wybory życiowe
(207)
Wojsko
(201)
Dramat polski
(195)
Poezja dziecięca polska
(195)
Historia
(194)
Żydzi
(192)
Życie codzienne
(189)
Literatura
(187)
Literatura młodzieżowa angielska
(187)
Publicystyka polska
(183)
Dziewczęta
(176)
Przestępczość zorganizowana
(175)
Powieść kanadyjska
(172)
Matki i córki
(169)
Wychowanie w rodzinie
(166)
Psy
(165)
Dziennikarze
(154)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(151)
Młodzież
(145)
Powieść młodzieżowa angielska
(141)
Uczniowie
(135)
Uprowadzenie
(132)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(131)
Literatura dziecięca
(131)
Fantastyka
(129)
Powieść młodzieżowa polska
(127)
Zemsta
(127)
Arystokracja
(125)
Opowiadanie polskie
(125)
Boże Narodzenie
(120)
Duchowieństwo katolickie
(120)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(120)
Podróże
(117)
Literatura dziecięca niemiecka
(116)
Poszukiwania zaginionych
(116)
Ludzie a zwierzęta
(114)
Seryjni zabójcy
(114)
Beletrystyka obyczajowa
(111)
Filozofia
(111)
Podręczniki akademickie
(111)
Wakacje
(111)
Wojna
(111)
Encyklopedia
(109)
Polacy za granicą
(108)
Władcy
(108)
Powieść hiszpańska
(107)
Literatura dziecięca belgijska
(102)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(102)
Literatura amerykańska
(101)
Odżywianie
(101)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(101)
Bałtyckie, kraje
(100)
Bibliografia
(100)
Literatura dziecięca francuska
(100)
Biografie
(99)
Nauka
(98)
Pisarze
(98)
Psychologia
(98)
Sztuka
(98)
Warszawa
(98)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(97)
Poradniki
(97)
Kucharstwo
(96)
Politycy
(96)
Prywatni detektywi
(96)
Zakochanie
(95)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(15)
Poradnik
(11)
Wiersze
(5)
Gry i zabawy dziecięce
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Program nauczania
(2)
Rymowanki
(2)
Monografia
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(26)
Psychologia
(8)
Medycyna i zdrowie
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja Fraszki, a w nich szum i trzask to zbiór 51 wierszyków z wyrazami zawierającymi głoski: sz, ż (rz), cz, dż, s, z, c, dz, ś (si), ź (zi), ć (ci), dź (dzi), r, l oraz krótkich, najwyżej kilkunastominutowych zajęć rozwijających szeroko pojmowane kompetencje językowe. Prezentowane ćwiczenia słuchowo-językowe powstały z myślą o starszych przedszkolakach, uczniach klas pierwszych oraz uczniach nieco starszych, którzy uczestniczą w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, zajęciach wyrównawczych czy w terapii pedagogicznej. Opis wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Książeczka zawiera 48 wierszyków oraz opisów zabaw związanych z tymi rymowankami. Zabawy mają na celu rozwijanie koordynacji ruchowej rąk, przede wszystkim dłoni i palców. Dziecko uczy się trudnej sztuki ? wykonywania w tym samym czasie dwóch różnych czynności, każdej inną ręką. Czynnościom tym towarzyszy rytmiczny wierszyk wypowiadany jednocześnie przez dorosłego i dziecko, dzięki czemu zabawa jest również ćwiczeniem uwagi i pamięci słuchowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy z nas jest czasami smutny, zwłaszcza gdy sprawy nie układają się tak, jak tego chcieliśmy. Bywamy przygnębieni także dlatego, że zbytnio skupiamy się na myślach, które psują nam dobry humor. Dzięki Ćwiczeniom na pogodę ducha zaczniesz sobie radzić z uczuciem smutku, nauczysz się szczerze wyrażać swoje emocje i koncentrować na tym, co w twoim życiu pozytywne. Zawarte tutaj ćwiczenia nauczą cię, jak: • wyrażać emocje za pomocą rysunków, • odkrywać, co sprawia ci radość, a co cię przygnębia, • poprawiać sobie nastrój dzięki puszczaniu papierowych łódek, • stworzyć własną galerię poprawiaczy humoru, • z dumą nosić medale za swoje osiągnięcia. Drodzy dorośli! Informacje podane w tej książce zostały zweryfikowane przez certyfikowanego psychoterapeutę. Wyjaśniono również znaczenie prezentowanych tutaj ćwiczeń. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The worry workbook : the worry-warriors' activity book.
Lęki i zmartwienia mogą przybierać najróżniejszą postać, a my ulegamy im w najmniej spodziewanej chwili. Ciążą nad naszymi głowami niczym groźne chmury, komplikują nam życie i psują zabawę. Ćwiczenia na pokonanie lęku to książeczka, która nauczy cię, jak radzić sobie z obawami i zmartwieniami. Znajdziesz tutaj wyjaśnienie, czym są lęki, a także poznasz twórcze sposoby ich pokonywania. Dowiesz się też, jak: zrobić sobie zdjęcie emocjonalnym aparatem fotograficznym, prowadzić dzienniczek, by obserwować wpływ codziennych zajęć na twój nastrój, stworzyć listę czynności, które pomogą ci pokonać lęki i zachować uśmiech. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Wydanie skoroszytowe
W niniejszej książce znajdują się ćwiczenia kształtujące i utrwalające umiejętność określania położenia przedmiotów i osób przedstawionych na obrazkach. Odpowiadając na pytania nauczyciela, uczeń najpierw mówi, co lub kto znajduje się w określonym miejscu, a potem samodzielnie określa położenie czegoś lub kogoś, używając wyrazów: „obok”, „między”, „za”, „przed”, „nad”, „pod”, „na”, „w”, „przy”. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Wydanie skoroszytowe.
To książka ucząca dostrzegać i wskazywać nierealność różnych sytuacji i przedmiotów. Patrząc na zdjęcia i odpowiadając na pytania, dziecko musi powiedzieć, co na zdjęciu nie pasuje, co jest dziwne. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania i polecenia, które czyta dorosły (nauczyciel, terapeuta, rodzic) pracujący z uczniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Wydanie skoroszytowe.
Co się przed chwilą mogło stać? to książka ucząca dostrzegać i analizować zależności przyczynowo-skutkowe. Patrząc na zdjęcia i odpowiadając na pytania, dziecko musi przewidzieć, co się stało w danych sytuacjach. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania i polecenia, które czyta dorosły (nauczyciel, terapeuta, rodzic) pracujący z uczniem. opis z okładki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Co się przed chwilą mogło stać?to książka ucząca dostrzegać i analizować zależności przyczynowo-skutkowe. Patrząc na zdjęcia i odpowiadając na pytania, dziecko musi przewidzieć, co się stało w danych sytuacjach. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania i polecenia, które czyta dorosły (nauczyciel, terapeuta, rodzic) pracujący z uczniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Wydanie skoroszytowe.
„Czy tak się może zdarzyć?” to książka o osobach, zwierzętach, rzeczach, miejscach i zachowaniach wyjątkowych, niecodziennych, występujących rzadko. Patrząc na zdjęcia i odpowiadając na pytania, dziecko dostrzega niesamowitość tego, co zostało przedstawione na zdjęciach. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania i polecenia, które czyta dorosły (nauczyciel, terapeuta, rodzic) pracujący z uczniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Wydanie skoroszytowe.
Dzieci wiedzą, czym zajmują się ich rodzice, dziadkowie i osoby, które na co dzień spotykają w sklepie, szkole czy urzędzie. Często jednak nie zdają sobie sprawy z tego, kto na przykład upiekł pyszne ciastko z kremem, które jedzą, czy kto zaprojektował i zbudował dom, w którym mieszkają. Dlatego powinny poznać jak najwięcej zawodów, aby zrozumieć, że wszystko, z czego korzystają, powstało dzięki czyjejś ciężkiej pracy. W książce przedstawiono 57 najbardziej znanych zawodów. opis z okładki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
„Dlaczego to niemożliwe?” to książka ucząca dostrzegać i wskazywać absurdalność i nierealność różnych sytuacji, przedmiotów, elementów przyrody i wyglądu ludzi. Patrząc na fotografie i odpowiadając na pytania, dziecko musi powiedzieć, który element zdjęcia jest nierealny i dlaczego. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania i polecenia, które czyta dorosły (nauczyciel, terapeuta, rodzic) pracujący z uczniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Wydanie skoroszytowe
W niniejszej książce omówione zostały różne przedmioty z otoczenia dziecka – takie, które dziecko prawdopodobnie widziało, ale może nie znać ich nazwy i zastosowania. Jeśli je zna, utrwali swoją wiedzę. Wśród omówionych przedmiotów są między innymi narzędzia używane w kuchni, przyrządy wykorzystywane w domu, narzędzia ogrodnicze, przyrządy medyczne, narzędzia kreślarskie, przyrządy powiększające. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania i polecenia, które czyta dorosły (nauczyciel, terapeuta, rodzic) pracujący z uczniem. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mowa gestów / Amanda Hopkins ; [opracowanie Magdalena Hinz]. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2016. - 115 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Wydanie skoroszytowe.
Książka „Mowa gestów” opisuje kilkadziesiąt najbardziej popularnych gestów. Powstała ona z myślą o dzieciach, dla których to, co niewypowiedziane, nie zawsze jest łatwe i zrozumiałe. Pozwala ćwiczyć spostrzegawczość, słownictwo, a przede wszystkim umiejętności z zakresu komunikacji niewerbalnej (zdolność odczytania informacji przekazywanych przez mimikę twarzy, postawę ciała czy gesty rąk), która jest równie ważna jak wypowiadane zdania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Bestseller.
"Jeśli martwisz się, że Twój trzylatek wciąż nie umie pożegnać się w nocy z pieluszką lub że Twoje spokojne do tej pory dziecko zachowuje się ostatnio, jakby diabeł w nie wstąpił, albo nie wiesz, jak reagować na nieustanne ogryzanie paznokci czy histeryczne walenie głową w podłogę – to ta książka jest dla Ciebie! Autorzy poruszają chyba wszystkie najistotniejsze zagadnienia związane z rozwojem psychicznym dzieci, przybliżając jego poszczególne etapy, opisując typy osobowości, omawiając problemy towarzyszące jedzeniu, spaniu, wydalaniu czy rozładowywaniu napięć emocjonalnych. Wracam do tego poradnika co rusz, bo działa uspokajająco – wyjaśnia wiele kwestii, które w zachowaniu mojego dziecka wydawały mi się dziwne, nietypowe. Polecam go wszystkim. Ta książka naprawdę może rozwiać Wasze wątpliwości!" Małgorzata Musiał
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Płyta CD zawiera materiały do książki: arkusze do ćwiczeń, przykłady lekcji.
Książka przygotowana przez niemiecki Państwowy Instytut Jakości Pracy Szkół i Badań nad Kształceniem (Staatsinstitut für Schulqualität und Bildungsforschung). Dla jej autorów najważniejszy był następujący pogląd: każde dziecko, każdy młody człowiek, niezależnie od potrzeb w zakresie wspierania rozwoju intelektualnego i ewentualnie zapotrzebowania w obszarze rozwoju emocjonalnego i społecznego, ma prawo do odpowiedniego kształcenia szkolnego. W publikacji przedstawiono szanse i ograniczenia diagnostyki psychiatrycznej oraz podejść terapeutycznych stosowanych w przypadku uczniów z zapotrzebowaniem na wspieranie w zakresie rozwoju umysłowego, zwrócono także uwagę na korzyści płynące z wymienionych działań dla szkoły i prowadzonych zajęć lekcyjnych. Wybrane postaci zachowań zwracających uwagę przedstawiono w czytelnej formie tabeli – wraz z próbą ich wyjaśnienia i podaniem możliwości działania. Czytelnik może zapoznać się z koncepcjami „pozytywnego wspierania zachowania”, metodą TEACCH oraz terapią rozwoju/pedagogiką rozwoju (ETEP), a także skorzystać z konkretnych podpowiedzi, jak prowadzić zajęcia lekcyjne i jak organizować naukę i pobyt dziecka w szkole. opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ENGRAM / "Difin")
Główne przesłanie książki można zamknąć w stwierdzeniu "nie musimy być niewolnikami własnych genów. (...) Autorka wyjaśnia, jak świat wewnętrzny jednostki ukształtowany w wyniku wielopokoleniowej transmisji kulturowej systemu rodzinnego utrwala postawy, będące wielokrotnie źródłem cierpienia... dr Małgorzata Matusiak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najprostsze wierszyki powstały z myślą o dzieciach z trudnościami w mówieniu, a także ich rodzicach i opiekunach. Są atrakcyjnym materiałem do nauki mówienia, ale też punktem wyjścia do rozmowy o osobach, rzeczach, czynnościach i nie tylko. Pomogą dzieciom w odkrywaniu radości, jaką niesie mowa i dialog. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autism Movement Therapy® (AMT) to metoda terapii, która wykorzystuje ruch i muzykę do stymulowania pracy mózgu. Jej celem jest zharmonizowanie funkcjonowania półkul mózgowych, wspieranie integracji sensorycznej, rozwijanie umiejętności motorycznych oraz niwelowanie zachowań niepożądanych u dzieci z autyzmem. AMT umożliwia również dzieciom wyrażanie siebie poprzez taniec i kształtuje ich wrażliwość, zapewniając kontakt ze sztuką. Kluczem do sukcesu programu Autism Movement Therapy jest dobra zabawa! Dzięki połączeniu procedur terapii integracji sensorycznej, ćwiczeń ruchowych mających konkretną strukturę, muzyki, modelowania zachowań oraz programu Wspierania Pozytywnych Zachowań (ang. Positive Behavior Support, PBS) osoby angażujące się w ćwiczenia AMT trenują mózg, by rozwinąć większą świadomość swojego ciała i lepiej je kontrolować. Ta zwiększona sprawność powoduje poprawę komunikacji, interakcji społecznych, samooceny, a także innych obszarów u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Z przedmowy dr. Stephena M. Shore’a
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie zgodne z nową podstawą programową.
Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie zgodne z nową podstawą programową.
Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim... Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej