Terapeuci zajęciowi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
Placówka
Czytelnia
(18)
Autor
Święcicka Ewa
(8)
Brzuzy Grzegorz
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Szmalec Jacek
(2)
Biel Lindsey
(1)
Binkuńska Ewa
(1)
Bowers Keri
(1)
Hopkins Amanda
(1)
Hopkins Amanda (1962- )
(1)
Kuziel-Kalina Anna
(1)
Lara Joanne
(1)
Majewska Jolanta (pedagog)
(1)
Majewski Andrzej (1954- )
(1)
Małek Renata
(1)
Peske Nancy
(1)
Sher Barbara (1943- )
(1)
Shore Stephen M. (1961- )
(1)
Wieczór Elżbieta
(1)
Wyszyński Dariusz (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Dzieci
(2572)
Młodzież
(1447)
6-8 lat
(1432)
9-13 lat
(1092)
Dorośli
(1043)
Terapeuci zajęciowi
(18)
0-5 lat
(952)
14-17 lat
(518)
18+
(256)
Rodzice
(81)
Nauczyciele
(51)
Szkoły podstawowe
(32)
Przedszkola
(26)
Logopedzi
(25)
Szkoły wyższe
(17)
18
(14)
17+
(13)
Nauczyciele przedszkoli
(12)
Szkoły specjalne
(12)
6+
(10)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(10)
Nauczanie początkowe
(10)
Pedagodzy
(10)
Szkoły średnie
(10)
Nauczyciele nauczania początkowego
(9)
Psycholodzy
(8)
Klasa 1.
(7)
Lekarze
(7)
Studenci
(7)
Psychoterapeuci
(6)
Terapeuci
(6)
Klasa 1
(5)
Poziom podstawowy
(5)
14+
(4)
Literatura polska
(4)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(4)
11+
(3)
9+
(3)
Fizjoterapeuci
(3)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(3)
Klasa 2
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3
(3)
Kobieta
(3)
Nastolatki
(3)
Nauczyciele szkół podstawowych
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Dzieci
(2)
0-3 lat
(2)
15+
(2)
17 lat
(2)
5-8 lat
(2)
Chorzy na depresję
(2)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(2)
Klasa 3.
(2)
Literatura amerykańska
(2)
Mlodzież
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Poziom niższy średniozaawansowany
(2)
Proza
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Technikum
(2)
dzieci
(2)
13+
(1)
13-17 lat
(1)
16+
(1)
17-19 lat
(1)
18 +
(1)
4-6 lat
(1)
6-8 lat
(1)
6-9 lat
(1)
8+
(1)
9-10 lat
(1)
9-14 lat
(1)
Animatorzy rekreacji
(1)
Asystenci rodzin
(1)
Bibliotekarze
(1)
Chorzy
(1)
Cukrzycy
(1)
Dla dzieci od lat 9+
(1)
Doktoranci
(1)
Dzieci 6-8 lat
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukatorzy
(1)
Gimnazja
(1)
Grupa wiekowa Dzieci
(1)
Inspektorzy bhp
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Klasa 4
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 8.
(1)
Kuratorzy rodzinni
(1)
Licea
(1)
Literatura angielska
(1)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kompetencje społeczne
(11)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
Zachowanie
(6)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(4)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(4)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(3)
Diagnoza
(2)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Samodzielność
(2)
Społeczeństwo
(2)
Sprawność psychomotoryczna
(2)
Autyzm
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Budownictwo
(1)
Choreoterapia
(1)
Czas pracy ucznia
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko chore
(1)
Edukacja konsumencka
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja techniczna
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura
(1)
Państwo
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Psychomotoryka
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rezyliencja
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój psychomotoryczny
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Terapia
(1)
Terapia zabawą
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Ubiór
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia integracji percepcyjno-motorycznej
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zakupy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(13)
Ćwiczenia i zadania
(12)
Poradnik
(3)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Medycyna i zdrowie
(3)
Psychologia
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(BIBLIOTEKA SI / "Harmonia")
Lektura książki pomoże wam ustalić, czy wasze dziecko ma problemy z przetwarzaniem sensorycznym, i podpowie, jakie działania można od razu podjąć tym zakresie. Znajdziecie tu mnóstwo praktycznych informacji na temat tego, jak radzić sobie z nadpobudliwością czy niską wytrzymałością, jak poprawić koncentrację, uwagę i zachowanie dziecka. Zamieszczono tu również bardzo przydatne porady i techniki radzenia sobie z codziennymi wyzwaniami, takimi jak mycie, czesanie i obcinanie włosów, ubieranie się, robienie zakupów w supermarkecie, grymaszenie w czasie posiłków, spokojne przesypianie nocy. Dowiecie się, jak postępować w sytuacjach społecznych w szkole i na przyjęciu, u dentysty, w momencie, gdy słychać głośny hałas, a także w wielu innych. Nareszcie rodzice, którzy chcą pomóc swoim dzieciom poradzić sobie z problemami integracji sensorycznej i je przezwyciężyć, będą mogli zdobyć wiedzę i odpowiedzi na nurtujące ich pytania. opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W prezentowanej książce omówione zostały różne budynki i budowle, zarówno te, które budowane są i użytkowane obecnie, jak i takie, które swoje funkcje pełniły dawniej, a dzisiaj są obiektami do zwiedzania i nauki o przeszłości. Wśród omówionych budowli są między innymi budynki mieszkalne, użyteczności publicznej, budowle sakralne, dawne siedziby władców, budowle obronne, budynki dawniej spełniające funkcje użytkowe, obiekty hotelarskie, budowle ogrodowe i gospodarskie, związane ze zbiornikami wodnymi oraz ozdobne. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W prezentowanej książce omówiono zagadnienia związane z zakupami. Na początku przedstawiono miejsca, w których możemy robić zakupy (np. centrum handlowe, supermarket, targ), oraz różne rodzaje sklepów (np. piekarnia, księgarnia, drogeria). Następnie omówiono między innymi kwestie, na które należy zwrócić uwagę podczas robienia zakupów (np. zapoznanie się ze składem produktu, sprawdzenie daty ważności, porównanie cen), metody płatności (gotówką, kartą płatniczą, telefonem), zakupy przez internet oraz reklamacje i możliwość zwrócenia nieużywanego produktu. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"O czym myślimy w różnych sytuacjach społecznych" to publikacja edukacyjna i terapeutyczna adresowana do dzieci, które mają trudność z przyjmowaniem perspektywy innych osób i budowaniem wypowiedzi. Pomaga ona zrozumieć, że w zależności od sytuacji społecznej, w której się znajdujemy, nasze myśli się zmieniają. W publikacji przedstawiono 45 ilustracji. Na stronach parzystych znaj­dują się ilustracje dla dziecka. Na stronach nieparzystych umieszczono mały obrazek dla dorosłego (terapeuty, nauczyciela, rodzica), a także zestaw pytań, które pomogą dorosłemu porozmawiać z dzieckiem o analizowanej sytuacji, w której znajduje się bohater rysunku. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autism Movement Therapy® (AMT) to metoda terapii, która wykorzystuje ruch i muzykę do stymulowania pracy mózgu. Jej celem jest zharmonizowanie funkcjonowania półkul mózgowych, wspieranie integracji sensorycznej, rozwijanie umiejętności motorycznych oraz niwelowanie zachowań niepożądanych u dzieci z autyzmem. AMT umożliwia również dzieciom wyrażanie siebie poprzez taniec i kształtuje ich wrażliwość, zapewniając kontakt ze sztuką. Kluczem do sukcesu programu Autism Movement Therapy jest dobra zabawa! Dzięki połączeniu procedur terapii integracji sensorycznej, ćwiczeń ruchowych mających konkretną strukturę, muzyki, modelowania zachowań oraz programu Wspierania Pozytywnych Zachowań (ang. Positive Behavior Support, PBS) osoby angażujące się w ćwiczenia AMT trenują mózg, by rozwinąć większą świadomość swojego ciała i lepiej je kontrolować. Ta zwiększona sprawność powoduje poprawę komunikacji, interakcji społecznych, samooceny, a także innych obszarów u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Z przedmowy dr. Stephena M. Shore’a
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychomotoryki / "Harmonia")
Na okładce: Nowe formy edukacji : ponad 70 zajęć i scenariuszy psychomotorycznych.
Psychomotoryka pozwala dzieciom nabrać pewności siebie, uczy empatii oraz pomaga kształtować umiejętności społeczne, kreatywność i odporność psychiczną (rezyliencję). Autorzy cenieni specjaliści z zakresu terapii psychomotorycznej przystępnie omawiają założenia oraz cele metody i proponują ponad 70 zajęć i scenariuszy do natychmiastowego wykorzystania przez rodziców, nauczycieli i terapeutów. Książka Jolanty i Andrzeja Majewskich to pasjonujące wprowadzenie do zasad i form psychomotoryki, ale też zajmująca narracja, z której można dowiedzieć się m.in., dlaczego Einstein nigdy nie nauczył się angielskiego, jak rozmawiać z dziećmi, aby nas słuchały, i w jaki sposób można kształtować rozwój kognitywno-emocjonalny poprzez psychomotoryczną ofertę ruchową. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Wydanie skoroszytowe.
„Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działów „Higiena osobista” oraz „Potrzeby fizjologiczne”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych – pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BIBLIOTEKA SI / "Harmonia")
„To skarbnica pomysłów dla rodzin dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego. Zamiast sztywnego podręcznika Barbara Sher przygotowała zbiór gier i ćwiczeń, które pomagają poradzić sobie z trudnościami sensorycznymi – a wszystko w formie zabawy”. Lucy Jane Miller, autorka Dzieci w świecie doznań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram / "Difin")
Książka zawiera podstawy wiedzy na temat rozwojowych zaburzeń koordynacji wraz z opisem ich symptomatologii i kryteriów diagnostycznych, w tym tych, które pozwolą odróżnić to zaburzenie od innych, podobnych. Autorzy przedstawili krótki zarys rozwoju wiedzy na temat DCD i zmian zachodzących w rozumieniu ich istoty, uwarunkowania etiologiczne oraz rozwój i powiązania z innymi sferami funkcjonalnymi człowieka: percepcją wzrokową, słuchową oraz złożoną i wielomodalną aktywnością związaną z czynnościami mowy. Publikacja adresowana jest do nauczycieli przedszkoli, szkół, terapeutów zajęciowych, terapeutów wczesnej interwencji, wczesnego wspomagania, rodziców. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Zgodne z nową podstawą programową MEN.
W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu „Ja jako konsument”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / "Harmonia". W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Wydanie skoroszytowe.
"Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu „Ja w bezpiecznym świecie”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / "Harmonia". W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Wydanie skoroszytowe.
„Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu „Ja - w rozmowie”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / "Harmonia". W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Wydanie skoroszytowe.
Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu „Ubieranie się”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / "Harmonia". W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Zgodne z nową podstawą programową MEN.
Wydanie skoroszytowe.
Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu „Ubieranie się”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / "Harmonia". W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Zgodne z nową podstawą programową MEN.
W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działów "Ja w świecie techniki" i "Ja w świecie technologii informacyjnej". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje. Opis wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / "Harmonia".W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Zgodne z nową podstawą programową MEN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / "Harmonia". W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci... / "Harmonia")
Wydawnictwo skoroszytowe. Na okładce i stronie tytułowej: zgodne z nową podstawą programową MEN.
Zgodne z nową podstawą programową MEN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ENGRAM / "Difin")
Publikacja przedstawia zabawy terapeutyczne do integracji sensorycznej z propozycjami ćwiczeń i narzędzi diagnostycznych możliwych do wykorzystania w przedszkolu i szkole. Zawarte są w niej także wybrane narzędzia diagnostyczne do przetwarzania sensorycznego i rozwoju motoryki u dzieci, m.in. lista kontrolna sensoryczno-motoryczna, arkusz obserwacji klinicznej oraz kwestionariusz lateralizacji. Autorami niniejszej publikacji są specjaliści z zakresu medycyny, terapii i edukacji wczesnej, pedagogiki specjalnej i fizjoterapii. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej